>Среда, 22.11.2017, 04:52
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Меню сайта

Наши партнеры:

              RotaPost - Эффективная реклама в блогах

             

             Лучшая система размещения статей
[26.01.2013]
Украинец поставил рекорд по нахождению в сугробе (0)
[28.06.2013]
Мебель из человеческих волос (0)
[27.02.2013]
Родословная книга для истории рода (0)
[04.02.2013]
не по теме-Календарные блоки для квартальных календарей (0)
[14.06.2012]
Муж на час (0)
[16.12.2012]
SMS сервис (0)
[27.08.2011]
Лица Потолка (1)
[16.09.2011]
Детективное агентство (0)
[07.12.2014]
Бесплатные игры в казино (0)
[19.09.2011]
Ромашка (0)
Наш опрос
Оцените сайт
Всего ответов: 40
Форма входа

CSN
Copyright service network

Независимая

Свободная пресса

 
RotaPost - Эффективная реклама в блогах
[01.07.2013][Животные]
Хомяки в домашних условиях (0)
[27.06.2013][Дом и семья]
С мойками высокого давления чистота повсюду идеальная (0)
[23.05.2013][Скандал]
Массовые беспорядки в пригорадах Стокгольма!!! (0)
[28.05.2013][Красота и здоровье]
Борьба со смертью (0)
[18.05.2013][Скандал]
Гей-парад в Грузии!!! (0)

Поиск
[27.05.2013]
Уникальный эксперимент (0)
[06.08.2012]
Скачек развития мобильной связи за последние годы (0)
[03.06.2013]
RIVAGE: превосходство очевидно (0)
[23.01.2013]
Большой театр отказал в помощи о защите своему художественному руководителю (0)
[26.07.2012]
Какой ущерб приносят Вам интернет игры? (1)
[24.05.2013]
Директор по развитию Нина Манченко (0)
[20.01.2013]
Пассажир догонял бегом свой поезд почти семь километров (0)
[22.05.2013]
Строительство беседки своими руками (1)
[19.10.2013]
Водомерный узел по альбому ЦИРВ (1)
[12.07.2013]
Мебель Роникон рекомендую (0)
Главная » Статьи » Обучение

Этапы фарміравання графічнага навыку вучняў 1 класа (на беларускай мове)

Пісьмо - гэта адмысловая форма прамовы, пры якой яе элементы фіксуюцца на паперы шляхам напісання графічных знакаў, якія адпавядаюць элементам вуснай мовы. Асноўнай адзінкай навучання з'яўляецца фарміраванне графічнага навыку пісьма.

Пад навыкам разумеюць аўтаматызаванае, даведзенае да дасканаласці дзеянне. Графічны навык называюць пэўныя звыклыя становішча і рухі пішучай рукі, якія дазваляюць адлюстроўваць пісьмовыя знакі і іх злучэння. Пісьмо ўключае механізмы артыкуляцыі і слыхавога аналізу, глядзельную памяць і глядзельная кантроль, зрокава-маторныя каардынацыі і маторны кантроль, перцэпцыйных рэгуляцыю і комплекс лінгвістычных ўменняў. На пачатковым этапе навучання ліста дзеці павінны:

  • засвоіць паняцце пра літары - графічных знаках;
  • навучыцца правільна, выразна пісаць усе графічныя элементы, выконваючы правільныя руху рукі, правільную позу, траекторыю рухаў і г.д.;
  • правільна дыферэнцаваць гукі;
  • беспамылкова пазнаваць і суадносіць гукі з літарамі, так як паралельна з графічным адбываецца фарміраванне арфаграфічнага навыку.

У фарміраванні графічнага навыку вылучаюцца тры асноўныя этапы.

  1. Аналітычны - вычляненне і авалоданне асобнымі элементамі дзеянні, разумення зместу работы.
  2. Сінтэтычны - злучэнне асобных элементаў у цэласнае дзеянне.
  3. Аўтаматызацыя - адукацыя графічнага навыку як дзеянні, якое характарызуецца высокай ступенню засваення і адсутнасцю поэлементной свядомай рэгуляцыі і кантролю.

Аб'ектыўнай заканамернасцю пачатковага этапу навучання з'яўляецца асобнае напісанне кожнага графічнага элемента. Неабходнасць асэнсоўваць і ўсведамляць дзеянне вызначае часовую структуру руху пры пісьме. Часовая структура - гэта суадносіны часу асобнага руху і паўзаў паміж рухамі. Здольнасць адрозніваць элементы літар, суадносіны частак, разуменне таго, як размяшчаюцца гэтыя элементы на радку, як іх неабходна размясціць, - першы крок у навучанні пісьму.



Наступны крок - тлумачэнне таго, як выконваецца рух пры напісанні асноўных элементаў. Каб працэс асваення самога руху таксама быў усвядомленым, неабходна звярнуць увагу на ацэнку якасці самога руху, магчымасць вызначыць "правільна - няправільна". У вызначэнні "правільна - няправільна" асноўнае значэнне мае зрок, глядзельная кантроль.


Характэрнай рысай графічнага навыку на этапе аўтаматызацыі з'яўляюцца хуткасць, плыўнасць, лёгкасць і складнасць. Асноўная задача настаўніка на першых этапах фарміравання навыку вызначыць не толькі канчатковую мэту дзеяння, але і шлях яго ажыццяўлення. Неабходна навучыць бачыць радок, яе сярэдзіну, аналізаваць і ўмець вызначаць адлегласць, у думках вылучаць для кожнай літары яе "клетачку" і размяшчаць у ёй літару. Велічыня радкі павінна быць зручнай для выканання кругавых і паваротных рухаў. Пры тлумачэнні спосабу выканання літары неабходна асоба вылучыць пункт пачатку руху. Найважнейшым элементам навучання ліста з'яўляецца гукалітарны аналіз, які ажыццяўляецца таксама свядома.


Працягласць і асаблівасці другога і трэцяга этапаў навучання вызначаюцца тым, наколькі паспяхова прайшоў першы этап. Фарміраванне графічнага навыку пісьма завяршаецца да 10/11 гадоў, калі почарк становіцца стабільным, а павелічэнне хуткасці пісьма не прыводзіць да яго скажэння.


Категория: Обучение | Добавил: Lubavushka (02.07.2013)
Просмотров: 1057 | Рейтинг: 5.0/1
Анти-Бан Яндекса для сайта bravefighter.ucoz.ru Яндекс.Метрика